Dark Water
Een met spanning overladen, bovennatuurlijke thriller met als middelpunt Jennifer Connelly als Dahlia Williams. Dahlia wil, na een bittere afwikkeling van de voogdij over haar 5-jarige dochter Cecilia, met haar een nieuw leven beginnen, wanneer hun nieuwe, maar vervallen appartement een eigen leven lijkt te gaan leiden. Mysterieuze geluiden, het constante lekken van vies water en andere vreemde gebeurtenissen in het leegstaande appartement boven haar zetten Dahlia aan tot een speurtocht, die langzaamaan verandert in een nachtmerrie.