De draak uitdagen
Het afgelopen jaar heeft China een golf van handelssancties tegen Australië ingesteld. Talrijke sectoren zijn getroffen door een reeks strenge maatregelen, variërend van enorme nieuwe belastingen tot invoerbeperkingen. Inmiddels is de invoer van veel Australische producten in China vrijwel volledig verboden. Maar wat was nu precies de aanleiding voor deze sancties?