Meedogenloze achtervolging
Voor het eerst treedt een voormalige spion van de beruchte Chinese geheime politie naar buiten en onthult hij de geheime en illegale operaties die hij op buitenlands grondgebied, onder meer in Australië, moest uitvoeren.