De eeuwige oorlog
De oorlog tussen Israël en Palestina zal in het geheugen van toekomstige generaties gegrift blijven. In deze aflevering van Four Corners stelt John Lyons, redacteur internationale zaken bij ABC, de lastige vragen; hij confronteert enkele van de machtigste politieke en militaire figuren van Israël met kritische vragen over de strategie en de bedoelingen van het land.