De Grote Oorlog
Nu het Midden-Oosten op de rand van een oorlog staat, zijn verslaggevers getuige van de breuklijnen binnen het repressieve regime van Iran en van de manier waarop de macht van dat regime zich via proxy-groeperingen in de regio uitstrekt - Hezbollah, Hamas en de Houthi's.