De laatste der Chupacabra's
In een wereld waar culturen bijna niet meer bestaan, brengt een eenzame Mexicaans-Amerikaanse vrouw, die met moeite haar tradities in ere tracht te houden, zonder het te weten een duister, eeuwenoud wezen tot leven om haar te beschermen.