De Geest en Molly McGee
De McGees trekken in hun droomhuis, maar ontdekken dat het bezeten is door het spook Scratch. Door Scratch heeft Molly moeite om een goede eerste indruk op school te maken.
Huilende Harriët / spelen
Molly gaat op een kampeerreisje om de belangrijkste vraag in haar leven te beantwoorden: wie wordt haar beste vriend? Scratch leert Molly’s softbalteam hoe het voelt om te winnen.
Molly zamelt geld in om de oude Brighton Bandshell te herbouwen en de stad weer samen te brengen. Molly en Scratch proberen een band te vinden voor het eerste Bandshell-concert.
Als de McGees krap bij kas zitten, wendt mama zich tot de app Gig-Pig. Molly leert dat met meer geld meer problemen komen als Andrea en zij samenwerken om een griezelfilm te maken.
Als Scratch Molly vertelt dat Abe Lincoln haar kan helpen met haar project, moet hij zijn leugen verbergen. Als mama en oma Nin het niet met elkaar kunnen vinden, laat Molly het ze goedmaken met elkaar.
Molly probeert Libby de beste bat mitswa ooit te geven, maar snapt het niet. Als Darryl op school in problemen komt, biedt Molly aan hem te helpen veranderen.