Z-O-M-B-I-E-S: De serie
Zed, Addison en de rest uit Seabrook doen hun laatste schooljaar samen. Zed creëert een nieuw drankje 'Zoda' dat de hele school verandert in door 'zoda' geobsedeerde zombies.
Woede tegen de snoepautomaat / Jong, wild en vrij, punt
Eliza en Bucky strijden om de beste snoepautomaat. Zed en Addison gebruiken hun vrije tijd om het gestreste A-Spen-team te helpen.
Als Willa's favoriete laarzen verdwijnen, gaat ze die samen met Verloren voorwerpen-rechercheur Bree zoeken. Zed en Addisons klonen keren zich tegen ze en proberen hun leven te stelen.
Wynter en A-Spen beginnen een band. Maar worden ze het eens over de muzikale visie? Willa en Bucky laten Wyatt een alfahond-bootcamp doen, zodat hij Eliza voor zich kan winnen.
Bucky verandert de school in een dystopie met een Bucky-thema. Als Bonzo mysterieuze blauwdrukken vindt in het restaurant, raakt hij bezeten door het verlangen om een Spaghetti-waterval te maken.
Addison is vastbesloten om het bijzondere heksje Dae te helpen zodat zij zich thuis voelt op haar nieuwe school. Zed en zijn zusje Zoey moeten het samen opnemen tegen een monsterjager.