De Onbegrensde Oorlog
Vooraanstaand viroloog Jim Conrad en zijn Chinese vrouw, aan het hoofd van een Biotech-venture in China, worden onverwachts gearresteerd door de geheime dienst in Peking. Hij wordt onder druk gezet om een virus monster te stelen uit zijn vroegere laboratorium en de situatie loopt snel uit de hand wanneer er mensen ziek beginnen te worden.