De vloek van de heks
Een tiener wordt met de nek aangekeken door de bewoners van haar geboorteplaats, omdat ze denken dat haar vermiste moeder een heks was. Ze verdenken de dochter van diezelfde donkere krachten, als er mysterieuze dingen gebeuren.