De vrijheid van morgen
De vrijheid van morgen werd in 5 jaar gemaakt en biedt intieme toegang tot de familie van de gevangen Palestijnse politieke leider Marwan Barghouthi. Als Barghouthi een kans krijgt, kan hij dan de weg vrijmaken voor een inclusieve, democratische en vreedzame toekomst?