De wilde kant van honden
Van de herdershonden op Sardinië tot de zwerfhonden die op straat in Boekarest vechten om te overleven: een filmmaker dompelt zich onder in het dagelijks leven van honden. Met verbazingwekkende intimiteit zijn we uit de eerste hand getuige van de strijd om dominantie, de dynamiek binnen de roedel en de cyclus van leven en dood.