De Wilde Robot
Het epische avontuur volgt de reis van een robot - ROZZUM 7134 of kortweg 'Roz' - die schipbreuk lijdt en zich moet aanpassen aan de wrede omgeving van een onbewoond eiland. De robot ontwikkelt langzaam relaties met de dieren op het eiland en wordt de adoptieouder van een verweesd gansje.