Dead Knot
Een jonge man probeert te ontsnappen aan een homoseksuele sadomasochistische relatie en een 'normale' relatie met een meisje aan te gaan. Maar al snel belandt de jonge man weer terug bij af als hij niet in staat blijkt om zijn diepste verlangens te weerstaan.