Dead On The Vine
Ellis en Drayton zijn vanuit Londen op een klus gestuurd. Er gaat iets mis wanneer Drayton een epileptische aanval krijgt, waardoor ze moeten stoppen bij een wijngaard van Joni en Cora. De situatie escaleert wanneer er anderen arriveren en Ellis' leugens aan het licht komen.