Death in Texas
Onlangs vrijgelaten uit de gevangenis, doet Billy er alles aan om de enige persoon te redden die hem is blijven bijstaan, zijn moeder Grace, die wanhopig een levertransplantatie nodig heeft en gene legale opties daartoe meer heeft.