Def Leppard - And There Will Be a Next Time: Live From Detroit
Def Leppard betreedt het podium in dit geweldige audio- en visuele extravaganza dat je concept van wat een rockconcert zou moeten veranderen, zal veranderen! Dit concert met hun grootste hits biedt verbluffende uitvoeringen van Hysteria, Rocket en Photograph.