Der Tiger
Oostfront, 1943: De bemanning van een Duitse Tiger-tank wordt op een gevaarlijke missie gestuurd, diep achter de zwaar bevochten frontlinie. Terwijl ze door het dodelijke niemandsland trekken, worden ze geconfronteerd met zowel de vijand als hun innerlijke demonen.