Des preuves d'amour
Céline verwacht haar eerste kind. Maar ze is niet zwanger. Over drie maanden zal Nadia, haar vrouw, bevallen van hun dochter. Onder het toeziend oog van haar vrienden en moeder, en in de ogen van de wet, probeert ze haar plaats en haar legitimiteit te vinden.