Diego Maradona
In 1984 arriveerde Diego Maradona in Napels en brak de hel los. ‘s Werelds meest gevierde voetbalgenie en Europa’s meest disfunctionele stad pasten perfect bij elkaar. Diego kon doen wat hij wilde terwijl hij wonderen verrichtte, maar toen de magie vervaagde werd hij een gevangene van de stad.