Disclosure
Disclosure, naar het boek van Michael Crichton (Jurassic Park), is een superthriller met Demi Moore en Micheal Douglas. Tom gaat directeur worden van een computerbedrijf. Maar plots wordt de niets ontziende Meredithtom's nieuwe baas! Met sexuele intimidatie, agressieve manipulatie en een web van intriges speelt ze een kat-en-muisspel met de machteloze Tom...