Disney Sharpay's Fabulous Adventure
Hoe geweldig moet je nou precies zijn om het te maken in de Big Apple? Een diva in de maak ontdekt het allemaal... Maar niet zonder slag of stoot! Ashley Tisdale schittert in deze betoverende comedy. Als een New Yorkse casting director Sharpay (Tisdale) met haar hond Boi ziet optreden regelt hij een auditie voor een nieuwe Broadway musical. Sharpay pakt haar spullen en gaat met Boi op weg naar de Big Apple om haar droom op Broadway te vervullen. Haar dromen krijgen een verrassende wending als ze erachter komt dat de rol voor haar hond is en niet voor haar. Haar eigen dromen zet ze opzij om vervolgens Boi de meest ‘fabulous’ hond te maken die ooit op Broadway is geweest. Ze begeeft zich naar de felle lichten van New York, maar dat de theaterwereld hard is, ontdekken Sharpay en Boi al snel. Gelukkig ontmoet Sharpay ook Peyton (Austin Butler), een knappe filmstudent die Sharpay bijna net zo fascinerend vindt als zijzelf.