The Unicorn
Wanneer een verloofd stel, Caleb en Malory gedwongen wordt om een weekend naar Palm Springs te gaan om de 25e huwelijksgelofte van Malory's ouders te vieren, ontdekken ze het schijnbare geheim van hun gelukkige huwelijk. Vastbesloten om hun eigen 'hernieuwde verloving' goed te vieren, plannen ze een wilde nacht om een trio te hebben.