Holly Slept Over
Als Audra aan haar man bekent dat ze ooit eens seks had met Holly, haar kamergenoot op de universiteit, neemt hun leven een opwindende en onverwachte wending. Holly's verrassingsbezoek en onmiskenbare charme verkwikt zowel Noel als Audra, waardoor ze nieuw inzicht in hun relatie krijgen. Een deur gaat open voor hen alle drie om iets te ervaren wat ze van te voren nooit hadden kunnen bedenken.