Settle Down
Mason is een matchmaking met een hoog succespercentage en is een expert op het gebied van relaties. Als het op liefde aankomt, weet hij alles, behalve hoe hij zijn man moet vasthouden.
Mason stelt een plan in werking om zijn huwelijk veilig te stellen nadat Georgia hem paniekzaaiende informatie over Jarod heeft gegeven. Mason heeft de taak een geschikte match te vinden voor Patrick, een oudere heer die geïnteresseerd is in jongere mannen.
Angstig vermijdend
Ben gedijt niet bepaald goed in zijn open relatie met zijn vriend Angelo. Masons cliënt Sandra probeert te herstellen van een ernstig geval van de 'ick' na een niet zo opwindende ontmoeting met haar nieuwe date.
Nieuwe cliënt Eddie stelt Masons persoonlijke grenzen op de proef. Ben probeert over Angelo heen te komen door snel een nieuwe relatie met Claude op te bouwen. Georgia en Devon voeren op hun tenen een ongemakkelijk gesprek over zaken en plezier.
Mason en Jarod ontketenen jarenlange opgekropte wrok met de hulp van de therapeut van hun nieuwe echtpaar, Dr. Jolanta Zemaitis.
Mason probeert zichzelf bij elkaar te houden terwijl hij zich voorbereidt op zijn grote hoofdartikel met Plugged-In Magazine. Ben probeert voor eens en voor altijd van zijn Angelo-verslaving af te komen. Georgia verzamelt de moed om Devon te confronteren met haar gevoelens.