Doing Hard Time
Michael (Boris Kodjoe, van Brown Sugar in Showtime's serie "Soul Food") is een liefdevolle man en vader, tot de dag dat zijn 17-jarige zoon per ongeluk het leven laat bij een uit de hand gelopen drugsdeal. Michaels rouw ontvlamt in pure woede als de moordenaars slechts een tik op de vingers krijgen voor drugsbezit. Hij zint op wraak, laat zich arresteren om van achter de tralies zijn eigen juridische maatregelen te nemen tegen het tweetal. Maar op een plek waar wetteloosheid hoogtij viert, moet Michael het hoofd bieden aan meer dan wraak alleen.