Lockdown
Avery heeft het helemaal voor elkaar: een beeldschone vriendin, een zoontje en een dikke studiebeurs. Maar in een wip is hij alles kwijt. Een doodnormaal avondje stappen met vrienden mondt uit in een neergeschoten agent met Avery achter de tralies. Hij is onschuldig, wat er weinig toe doet in een stad die zo z’n eigen wetten kent. Terwijl vriendin Krista alles doet om z’n onschuld te bewijzen, probeert Avery in het keiharde bajesleven het hoofd boven water te houden. Een verhaal à la “Oz” over overleven op de zwaarste plek ter wereld, met Richard T. Jones (The Wood), Gabriel Casseus (Black Hawk Down), De’Aundre Bonds (3 Strikes), Melissa De Sousa (The Best Man), Bill Nunn (Spider-Man) en rapgrootheid Master P.