Elvis Presley speelt Guy Lambert, een in Londen werkzame zanger op wie de jonge erfgename Jill Conway (Annette Day) verliefd wordt. Jills familie stuurt haar naar Brussel om haar weg te houden bij Guy, niet wetende dat de zanger in België zijn volgende optreden heeft. Ze zien elkaar op de veerboot. Guy voelt zich aangetrokken tot Jill, maar onhandige juwelendieven, stuntelende detectives en de aandacht van een oudere vrouw zorgen ervoor dat hun liefdesavontuur allesbehalve vlekkeloos verloopt in deze luchtige musical.