Drunk Wedding
Jon en Elissa droomden van een grootse bruiloft op een verre bestemming omringd door hun beste vrienden. Maar hun reis naar het paradijs verandert in een pervers dronken weekend dat ze het liefst willen vergeten. De ene rampzalige beslissing na de andere zorgen dat deze verbijsterende uitspatting tot een enorme chaos leidt waardoor hun huwelijksgeluk dreigt te ontsporen.