Düğün Dernek
De film begint op de eerste feestdag van Ramadan. Fikret, Cetin, en Ismail lanceren een road trip naar de Merkez moskee in Sivas. Bij hun aankomst, barst Merkez Cami bijna al uit zijn voegen. Ondanks alle ongemakkelijkheden, slagen de mannen daarin hun gebeden uit te voeren. Tijdens de feestelijkheden duikt ineens Ismails zoon (Tarik) op, die als ingenieur in het buitenland werkt.