Recep Ivedik 2
Ook in de nieuwe aflevering van Recep Ivedik heeft hij weer veel avonturen voor de boeg. Zijn oma, die net zo behaard is als hijzelf, en heel graag playstation speelt, wil dat hij werk vindt, een gezin sticht en zich respect verwerft. Alleen dan erft hij het enige bezit van zijn oma: een geheimzinnige kist.