Recep İvedik 6
Onze held, Recep İvedik, zit thuis televisie te kijken wanneer hij wordt verrast met een uitnodiging voor het jaarlijkse Gedroogde Bonen Festival in de provincie Konya. Recep is opgetogen en haalt zijn vriend Nurullah over om mee te gaan, maar door miscommunicatie met het reisbureau krijgen ze tickets naar Kenia in Afrika in plaats van Konya in Turkije. Na aankomst in Kenia gaan ze op safari en belanden onze ongelukkige vrienden tussen twee plaatselijke stammen op de eindeloze savanne. Er wachten Recep veel avonturen in dit onbekende en exotische land en ze zetten alles op alles om terug naar huis te gaan, met hilariteit als gevolg. Deze nieuwe aflevering van de kaskrakende serie series Recep İvedik van Şahan Gökbakar, belooft het publiek vele momenten van gelach en plezier.