Dune : Part Two
Dune: Part Two verkent de mythische reis van Paul Atreides als hij zich verenigt met Chani en de Fremen terwijl hij op oorlogspad is om wraak te nemen op de samenzweerders die zijn familie hebben vernietigd. Hij staat voor de keuze tussen de liefde van zijn leven en het lot van het bekende universum, hij probeert een vreselijke toekomst te voorkomen die alleen hij kan voorzien.