Emperor
Shields 'Emperor' Green (Dayo Okeniyi) is een afstammeling van Afrikaanse koningen die slaaf was in de Zuidelijke Staten van Amerika van voor de Burgeroorlog. Op zoek naar vrijheid voor zijn familie, vecht Shields zich een weg naar het noorden, sluit zich aan bij de gewaagde inval op Harper's Ferry en helpt de loop van de Amerikaanse geschiedenis te veranderen.