Escobar
Het waargebeurde verhaal van de beruchte drugsbaron Pablo Escobar, die duizenden mensen vermoordde, miljarden verdiende en een onwaarschijnlijke romance begon met zijn tegenpool, de beroemdste journaliste van Colombia, Virginia Vallejo.