Hotel Cocaine
Hotel Cocaine vertelt het verhaal van Roman Compte, een Cubaanse balling en directeur van The Mutiny Hotel, het glamoureuze epicentrum van de cocaïnescene in Miami eind jaren 70 en begin jaren 80. The Mutiny Hotel was Casablanca aan de cocaïne.