Eternal
De jonge wetenschapper Elias wordt verliefd op Anita. Als zich de kans voordoet om deel te nemen aan een belangrijke missie, stelt hij zijn carrière boven de liefde. Elias groeit uit tot een toonaangevende klimaatwetenschapper. Tijdens zijn missie naar een mysterieuze breuk in de oceaanbodem krijgt hij echter onverklaarbare visioenen. Deze tonen hem hoe zijn leven er uit had kunnen zien.