Exit Wounds
Orin Boyd is een goudeerlijke politieman uit Detroit. Maar enkele dagennadat hij in zijn eentje een leger politieke moordenaars heeft verslagen, wordt hij ten onrechte gedegradeerd tot verkeersagent. In zijn nieuwebaan krijgt hij te maken met corrupte collega's en… iemand wil Boyd uitde weg ruimen. Steven Seagal als Orin Boyd en DMX als Latrell Walker slaan er op los in deze actie-thriller van producer Joel Silver (The Matrix), waarin zij hun krachten bundelen in de strijd tegen de corruptie binnen het politieapparaat. Regisseur Andrzej Bartkowiak (Romeo Must Die) combineert steracteurs (o.a. Isaiah Washington, Jill Hennessy en Tom Arnold) met vuurkracht en felle actie.