F1 Talks - 2023 Review
De F1-analisten van Viaplay kijken terug op het seizoen 2023. Kijk mee naar de analyses van David Coulthard, tweevoudig wereldkampioen Mika Hakkinen en 9-voudig Le Mans-winnaar Tom Kristensen.