Fallen Angels
In hedendaags Hongkong raken twee misdaadverhalen verweven. Een koelbloedige huurmoordenaar wil eindelijk ontsnappen aan een leven vol geweld, wat zijn heimelijk verliefde partner niet bevalt. Ondertussen ontmoet een doofstomme ex-gevangene een meisje tijdens zijn nachten van verwoesting.