Fast Charlie
Charlie Swift werkt al twintig jaar als probleemoplosser en huurmoordenaar voor de ouder wordende maffiabaas Stan. Een rivaliserende gangster, de meedogenloze Beggar Mercado, besluit Stan en zijn mensen uit de weg te ruimen. Charlie is de enige overlevende en wil zijn vriend wreken. Samen met Marcie, de ex-vrouw van een crimineel die hij heeft vermoord, vormt Charlie een team.