Faster
Max heeft altijd graag snel gereden. Ze kent geen andere manier. Dus toen ze het autoracen ontdekte, was het duidelijk: ze zou F1-kampioen worden. De juniorwedstrijden kwamen snel en de overwinningen ook. Maar op 17-jarige leeftijd wilde geen enkel team haar aannemen. Haar grootste obstakel: een jonge vrouw zijn in een mannensport. Nu de wereld haar de rug toekeert, gelooft alleen een grillige voormalige tweederangs coureur nog in haar potentieel. Zijn enige doel: van Max de snelste maken.