Fat Albert
Fat Albert schiet samen met de Cosby Kids een eenzame tiener te hulp en maakt daardoor kennis met tegenslagen en hilarische situaties uit het echte leven! De legendarische komiek Bill Cosby treedt ook op in deze leuke familiefilm boordevol swingende muziek en grappen!