Fine Young Man
Alf is een bevoorrechte tiener die, na een jaar afwezigheid, terugkeert naar zijn streng katholieke privéschool. In die tijd is er veel veranderd: hij voelt zich vervreemd van zijn vroegere vriendengroep bestaande uit populaire, macho sporters, en begint zich aangetrokken te voelen tot Oliver, een nieuwe leerling die opvalt door zijn gevoeligheid en individualiteit.