Rotting in the Sun
Na een ontmoeting met de sociale media beroemdheid, Jordan Firstman, op een homo-naaktstrand, stemt Sebastián Silva met tegenzin in om zijn nieuwe project te regisseren. Maar wanneer Sebastián wordt vermist, begint Jordan aan een wilde, quasi-detective reis door Mexico City.