First Shift
NYPD-veteraan Mike en nieuwkomer Angela belanden in een etmaal op de zwaarste straten van New York. Gevaarlijke confrontaties, adrenalinevolle achtervolgingen en onverwachte dreigingen smeden een band die niets kan breken.