Flee The Light
Andra is bezorgd om haar zus Delfi en denkt dat zij psychische problemen heeft. Delfi weet echter zeker dat zij en Andra onderdeel zijn van een groep heksen die geleid wordt door Kata. Volgens Delfi heeft Kata de kracht om haar te verlossen van een last waar ze al tijden mee rondloopt.