Footnote
Uriel en zijn vader Eliezer zijn beiden hoogleraar aan de Hebreeuwse Universiteit van Jeruzalem. Terwijl Uriel al vaker erkenning voor zijn werk heeft gekregen, heeft Eliezer slechts een vermelding in een voetnoot gekregen. Maar wanneer Eliezer tot zijn verrassing een prestigieuze nationale prijs zal ontvangen, kan Uriel zijn jaloezie nauwelijks onderdrukken en komt in een gewetensstrijd terecht.