Funhouse
In Funhouse, een online realityshow à la Big Brother, strijden 7 tweederangs celebs om de hoofdprijs van 5 miljoen dollar. Eerst loopt alles lekker los, met de gebruikelijke dosis seks, drank en en rivaliteit. Maar als een van de deelnemers op brutale wijze vermoord wordt, blijkt de fun plots funest. Bloedig, bloedstollend en af en toe bloody hilarious.