Funny Money
Henry Perkins is ontwerper van gewaxt fruit wiens vrouw Carol op het punt staat eindelijk door te breken als artieste. Wanneer Henry in de metro per ongeluk zijn koffer omwisselt met een andere koffer, waarin vijf miljoen dollar zit, krijgt zijn leven een geheel andere wending. Terwijl Henry zijn vrouw probeert te overtuigen het geld te houden krijgt hij de Russische maffia achter zich aan.